- Szosa Gdańska 79
86-021 Żołędowo - ekopark.eu@wp.pl
- +48 502 387 503
Telefon: 502 387 503
Email: ekopark.eu@wp.pl
8. PROCEDURA REKLAMACJI
8.1. Jeżeli towar zakupiony przez Konsumenta jest niezgodny z zawartą przez niego umową sprzedaży Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na dostarczony towar.
8.2. W celu złożenia reklamacji Kupujący zobowiązany jest przesłać do sprzedawcy towar, którego zgodność z umową jest przez kupującego kwestionowana. Wraz z towarem winien przesłać oryginał dowodu zapłaty, nr zamówienia oraz dane kontaktowe.
8.3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni i jest on liczony od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z towarem.
8.4. Konsument powinien zgłosić niezgodność towaru w przeciągu 2 miesięcy od daty ujawnienia niezgodności towaru.
8.5. Uprawnienie opisane w pkt 8.4 wygasa po upływie lat dwóch od daty zakupu.
8.6. Sprzedający nie przyjmuje reklamacji wysłanych za pobraniem.
8.7. Reklamacji nie podlegają produkty, używane przez Kupującego niezgodnie z zaleceniami producenta lub ich przeznaczeniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, w tym niewłaściwego montażu, wszelkie koszty manipulacyjne pokrywa Klient.
8.8. Reklamacji nie podlega towar:
a) umyślnie uszkodzony,
b) bez oryginalnych metek,
c) bez dowodu zakupu.
8.9. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzania otrzymywanych paczek i ich zgodności z zamówieniem.
8.10. W przypadku niedopełnienia przez Kupującego któregoś z warunków zawartych w pkt. 8.1-8.7 reklamacja zostanie odrzucona, a ewentualne koszty ponownego wysłania towaru poniesie Kupujący.
8.11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich udokumentowanych kosztów zwrotu wysyłki.
8.12. W przypadku umowy sprzedaży dokonanej z przedsiębiorcą odpowiednie zastosowanie mają przepisy dotyczące sprzedaży uregulowane w kodeksie cywilnym.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Zwroty i reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2002 r. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).
9.2. Dokonanie zakupu oznacza jednoczesne zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz jego akceptację.
9.3. Dokonanie zakupu i wybranie formy wysyłki oznacza wyrażenie zgody przez Klienta na powierzenie zakupionego towaru innym podmiotom w celu dostarczenia przesyłki.
9.4. Kopiowanie, podlinkowywanie oraz rozpowszechnianie treści, zdjęć lub innych przedmiotów zawartych na silky24.pl , bez wyrażenia pisemnej zgody Sprzedającego jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich.
9.5. Sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów, jest właściwy miejscowo Sąd Powszechny.
9.6. Reklamacje i zwroty należy kierować na adres sklepu: Przedsiębiorstwo Rekultywacji i Rewaloryzacji Obszarów Zabytkowych Eko-Park Sp. z o.o., ul. Szosa Gdańska 79, 86-021 Żołędowo
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
NUMER ZAMÓWIENIA: .............................. DATA ZAMÓWIENIA: ....................................
NUMER FAKTURY/PARAGONU: .........................................................................................
IMIĘ I NAZWISKO: ................................................................................................................
ADRES: .................................................................................................................................
................................................................................................................................................
TELEFON: .................................................... EMAIL: ...........................................................
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy:
(zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)
nazwa Banku: ........................................................................................................................
Nr konta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAZWA TOWARU |
ILOŚĆ |
CENA BRUTTO |
PRZYCZYNA ZWROTU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwagi Klienta:
.................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu i że zwracany towar nie był nigdy użytkowany.
....................................................................................
(czytelny podpis Klienta)